Tuesday, January 8, 2013

LUahan hati tahun baru


yezzzzaaa....

2013 menjelma........
sekolah...sekolah...kerja....kerja... tu yang dalam kepala otak sekarang...
aku sebenarnya tak suka sangat luahluahkat sini tapiiiii kena juga....STRESSS kot...

berkenaan dengan tugasan dan tanggujawab di sekolah..hmmm..
aku tengah memikirkan macam mana aku nak melaksakan amanah yang diberi ini dengan sempurna...
nak MENGAJAR satu hal...JAWATAN2 lain satu hal...
aku harap diberi kekuatan dan kemudahan dalam melaksanakan tugasan tahun 2013 ini....

Aku tonton skit jawatan2 yang perlu digalas bagi tahun 2013..

(1) Ketua Panitia Sains
(2) Setiausaha Panitia Geografi
(3) Pen Guru Data
(4) Setiausaha Kantin(merangkap ketua)
(5) Guru kelas Ting 1
(6) AJK Jadual Waktu
(7) Badan beruniform Bridget Bakti( Ketua)
(8) Guru Permainan Bola Tampar
(9) AJK Kelab Staff....

dah la dapat kelas PMR SainS (kelas yang xada budak lulus) & PBS lagi ...--caiyok2 anis...
Aku berdoa agar segala urusanku dipermudahkan oleh-Nya..amin....










2 comments:

therosputih said...

sabar banyak2 ye cikgu...tiap2 kali tahun berubah, apa yang ditakuti adalah berapa banyak amanah yang dipertaruhkan ke atas seseorang guru...

insyaallah, at end of the year, boleh buat punya...

PERAK GURLZ said...

THANKS..sebab takut pada amanah la yg risau tidak dapat menunaikan amanah dengan baik..

tapi insyAllah..saya berdoa agar semua kerja saya dipermudahkan...sama-sama la kita..